De mogelijkheden van Steunwijzer.
Toegang tot een centrale database.
Zorgaanbieders kunnen met één gebruikersnaam en wachtwoord inloggen bij alle portals van Steunwijzer. Dit maakt het eenvoudig om beschikbare data opnieuw te gebruiken.
Eenmaal invoeren, vaker ontsluiten van data
Zorgaanbieders ervaren vaak veel administratieve taken. Het voordeel van onze generieke SaaS-oplossing is dat alle gemeenten dezelfde achterliggende database gebruiken.
Is een zorgaanbieder al bekend in onze database, dan is deze snel te vinden. De functioneel beheerder kan zoeken op basis van:
- Statutaire bedrijfsnaam
- Kamer van Koophandel nummer
- AGB-code
Zodra een organisatie al bekend is, dan wordt de beschikbare data opnieuw gebruikt. Hierdoor is het heel eenvoudig voor de zorgaanbieder én functioneel beheerder om een platform te vullen.
De toegevoegde waarde van één centrale database is het sneeuwbaleffect. Wij hebben al veel informatie over zorginstanties in Nederland. De gemeente voegt daar nieuwe organisaties aan toe. Hierdoor gaat de sneeuwbal verder rollen en wordt de database groter.
Het selecteren van bestaande organisaties scheelt veel tijd. Het toevoegen van een nieuwe organisatie aan de database werkt ook eenvoudig.
- Invoeren van bedrijfsnaam;
- Indien bekend een KvK-nummer en AGB-code;
- Naam + e-mailadres van contactpersoon;
- Verstuur uitnodiging.
De zorgaanbieder ontvangt een uitnodiging tot deelname via e-mail. In dit bericht zit een unieke link. Door deze te activeren wordt de organisatie herkend en kan de aanmelding voltooid worden.
Grip op het zorgaanbod in het Sociaal Domein.
Gebruikers vergelijken met Steunwijzer het beschikbare zorgaanbod in een gemeente. Daarbij kan gefilterd worden op kosten, afstand tot de inwoner, wachtlijsten, expertise van de zorgaanbieder en eventueel ervaringen. Zo ontstaat de beste match tussen vraag en aanbod.