Hulpverlening

Onze missie

Transparante hulpverlening.

Het is belangrijk dat inwoners tevreden zijn over professionele hulpverlening. Het doel van Steunwijzer is, om inwoners een nadrukkelijke stem te geven in de hulp- en zorgverlening die wordt ingekocht. Goede informatievoorziening vanuit de gemeente is daarvoor cruciaal.

Vertrouwd door verschillende gemeenten in heel Nederland:
Gemeente Eindhoven
Gemeente Zaanstad
Gemeente Nijmegen
Gemeente Wijchen
Gemeente Breda
Gemeente Doetinchem

Onze kernwaarden.

Als organisatie zijn we betrokken bij ontwikkelingen in de maatschappij. Wij ervaren ons werk als waardevol, doordat we inwoners en verwijzers helpen bij het vinden van de best passende zorg of ondersteuning. Onze rol nemen we serieus, wij willen de beste software ontwikkelen voor de gebruikers. Tegelijkertijd werken we hard, om ook te genieten van het leven.

Denk in mogelijkheden

Wij zijn innovatief met software

Afspraak = afspraak

Wij houden van duidelijkheid

Liefde voor het vak

Wij hebben passie voor ons werk

De mens centraal

Waarde toevoegen voor de doelgroep

Wij willen écht iets betekenen voor de maatschappij. Impact maken. Met 1.000 slimme collega’s. Met behulp van technologie.
Hoe? We verbinden mensen, systemen en data in platformen met elkaar. Want dat is onze basis. En daarmee kunnen we ook echt iets bereiken.

Vergelijking met andere aanbieders.

Logo steunwijzer
  • Eén vaste prijs per jaar.

  • Alle beschikbare modules inbegrepen

  • Navigatiestructuur naar wens in te richten.

  • Gecontracteerde zorgaanbieders en sociale basis op één platform.

  • Generiek SaaS-platform, met veel ruimte voor maatwerk.

  • Onbeperkt aantal gebruikers mogelijk, geen limiet aan hoeveelheid zorgaanbieders. Gebruiker heeft individuele rollen en rechten.

  • 360-graden feedback mogelijk. Vraag inwoners, verwijzers, contractmanagers etc. om hetzelfde traject te beoordelen.

  • Verwijzers kunnen notities maken bij organisaties en diensten. Kennis wordt gedeeld met collega’s.

  • Verstuur berichten naar meerdere geselecteerde gebruikers.

  • Wachtlijsten, wachttijden én direct beschikbare plekken worden actueel gehouden door zorgaanbieders.

Andere aanbieders

  • Separate vergoeding voor Jeugd + Wmo

  • Betalen per module. Kosten lopen op.

  • Eén navigatiestructuur waar klant geen invloed op heeft.

  • Uitsluitend gecontracteerd óf sociale basis op platform.

  • Geen ruimte voor maatwerk. Lokale of regionale wensen zijn niet mogelijk.

  • Beperkte toegang voor gebruikers, geen rollenverdeling per gebruiker mogelijk.

  • Uitsluitend één review voor een traject, of geen review-module beschikbaar.

  • Geen contact met zorgaanbieders mogelijk.