Staan er alleen gecontracteerde organisaties op Steunwijzer?

Nee, als klant van Steunwijzer bepaal je of er gecontracteerde en / of organisaties uit de sociale basis op je platform komen.

Is er een limiet aan het aantal organisaties?

Er is geen limiet aan de hoeveelheid organisaties die aan jouw platform toegevoegd worden.

Betalen wij meer wanneer we zowel Jeugd- als WMO-aanbieders inzichtelijk wil maken?

Je betaalt bij ons één vast bedrag per jaar voor het gebruik van het platform, inclusief alle beschikbare modules. Wij rekenen dus géén apart tarief voor Jeugd- en WMO-aanbod.

Hoe komt een organisatie op het platform?

Een zorgorganisatie kan uitsluitend op uitnodiging van de gemeente / zorgregio deelnemen. Alle content wordt vervolgens geaccordeerd vóór publicatie.

Kan een gecontracteerde organisatie onbeperkt diensten publiceren?

Nee, gecontracteerde zorgaanbieders kunnen uitsluitend diensten toevoegen aan de productcodes waarvoor een contract is afgesloten.

Moet een zorgaanbieder alle data per platform steeds opnieuw invullen?

Nee, een organisatie kan met één gebruikersnaam en wachtwoord zijn data op alle websites van Steunwijzer beheren. Dit kan door in te loggen op nederland.steunwijzer.nl

Hoe bereik ik de klantenservice?

Je bereikt de klantenservice van Steunwijzer via telefoonnummer 085-3033464. Of stuur een e-mail naar klantenservice@steunwijzer.nl

Kunnen wij onze eigen productcodes toevoegen aan het platform?

Ja, iedere klant heeft zijn eigen productcodes. Er is geen limiet aan het aantal productcodes. Aan een productcode kunnen diverse eigenschappen gekoppeld worden, zoals: startdatum, einddatum, tarief en een beschrijving.

Is de navigatiestructuur naar wens in te richten?

Ja, wij maken de navigatiestructuur helemaal naar de wens van onze klant. Hier zijn diverse keuzes in te maken, zoals: single-select, multi-select, subfilters, alfabetisch of handmatig sorteren etc.

Hoe houden jullie de data actueel?

Er wordt een basisset aan gegevens door de gemeente beheerd. Dit zijn de algemene bedrijfsgegevens. Vervolgens krijgen de zorgaanbieders via e-mail periodieke reminders, om het profiel compleet te maken. En er worden reminders verstuurd om de data actueel te houden.

Kan ik met de zorgaanbieders communiceren via het platform?

Ja, er is een berichtenmodule om een selectie van de aanbieders een e-mail te sturen. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om alle Jeugd-aanbieders dezelfde e-mail te sturen. Maar je kan ook een groep organisaties mailen met dezelfde productcode(s).

Heb ik als klant invloed op het algoritme van de website?

Ja, wij kunnen het algoritme per klant wijzigen. Zo kan bijvoorbeeld het zorgaanbod in het voorliggend veld (sociale basis) prioriteit krijgen boven het gecontracteerde aanbod. Ook kunnen we organisaties met een korte wachttijd of wachtlijst een hogere positie geven.

Kan ik een demonstratie van het platform krijgen?

Uiteraard, wij komen graag naar je toe. Of we verzorgen een online demo via Microsoft Teams. Bel ons via 085 – 3033464 om een afspraak te maken.

Klantenservice

Krijg persoonlijk advies.

Bel ons vandaag nog op 085 – 30 33 464

Klantenservice